Reklamáció – 5 lépés a sikeres együttműködéshez
Kedves Vásárlónk! Probléma merült fel a nálunk vásárolt termékkel kapcsolatban?
Semmi baj, szívesen segítünk abban, hogy a reklamációs folyamat a lehető leggyorsabban lezáruljon. Ehhez azonban Önre is szükségünk lesz.
Fényképezze le a terméket
Ha a garanciával rendelkező terméken bármilyen problémát fedezett fel, akkor kérjük, készítsen - jó minőségű - fényképeket a sérülésről/hibáról. Bátran készítsen több felvételt, akár több szögből is.
Töltse ki a formanyomtatványt
Kérjük, töltse ki a reklamációs formanyomtatványunkat, amelyhez csatolni tudja az elkészített fényképeket, majd küldje el a reklamacio@supermobel.hu e-mail címre.
Reklamáció elbírálása
A beküldött adatok és fényképek alapján a reklamációs ügyintéző kollégánk elbírálja és kiértékeli a panaszt. Mindezt azért teszi, hogy tudjuk, mi a legjobb megoldás az adott problémára.
Reklamáció feldolgozása
A kiértékelésre és a probléma megoldására mindössze 30 napunk áll rendelkezésre, vagyis ez idő alatt orvosoljuk a felmerült problémát. Mindeközben folyamatosan tájékoztatjuk Önt az aktuális helyzetről. A célunk ugyanis közös, megoldani a fennálló helyzetet.
Reklamáció kezelése
Az ügyintézőnk a lehető legjobb megoldást választja ki Önnek, legyen az az alkatrész vagy a teljes termék cseréje, esetleg kedvezmény biztosítása. Számunkra fontos, hogy Ön elégedetten távozzon tőlünk!
+36 213 007 511
méretű ágy
garancia