GY.I.K.

  •  

     

    Az akció feltételei - INGYENES FELVITEL

    Az ingyenes felvitel csak az "INGYENES FELVITEL" címkével ellátott termékekre és az ezzel a címkével megjelölt terméket tartalmazó teljes megrendelésre vonatkozik. A megrendelést abban az időszakban kell leadni, amikor a termék az "INGYENES FELVITEL" cimkével van ellátva az online áruházban. Ha a termék nincs raktárkészletetn, viszont a rendelés olyan időpontban történt, amikor a termék "INGYENES FELVITEL" cimkével volt jelölve, akkor az ingyenes felvitel akkor is érvényes, ha olyan időpontban kerül kézbesítésre, ha a termék már nincs az adott címkével jelölve.

  •  

    Mennyibe kerül a kiszállítás?

    A kiszállítás egész Magyarország területén 12 600 Ft-os kedvezményes áron. Az árut közvetlenül házhoz visszük. Számunkra az elégedett ügyfél a legfontosabb. A marketing akciók esetében a konkrét akcióra meghatározott árak érvényesek.

  •  

     

    A felvitel ára?

    Megrendelésnél lehetősége van kérni bevitelt/felvitelt. A bevitel/felvitel ára a megrendelés értékétől függ. 83.000 Ft értékig a díja 8.300 Ft. A 83 000-166 000 Ft értékű megrendelések esetén a díja 16 600 Ft. 166 000 Ft érték feletti rendelés esetén a díja 24 900 Ft. A marketing akciók esetében a konkrét akcióra meghatározott árak érvényesek.

  • A megrendelés menete?

    Válassza ki a terméket a weboldalunkon, amelyet szeretne megrendelni. Az adott terméknél Jelölje be a megfelelő paramétereket (pl.: az ágy mérete, színe, matrac fajtája, ágyneműtartó) és tegye a terméket a kosárba. Ezt követően – már a kosárban - adja meg a címét és a fizetési módot, majd küldje el a megrendelést. Egy automatikus rendszerüzenetben biztosítjuk Önt arról, hogy a megrendelése megérkezett, telefonon pedig a kollégánkkal keresi majd Önt, ahol még egyszer egyeztethetik a megrendelést. Ezután a választott terméket megrendeljük Önnek és a kiszállítás előtt két nappal értesítjük Önt telefonon.

  • Milyen fizetési módok közül választhatok?

    Készpénz – a megrendelés kézhezvételekor fizeti ki az összeget a szállítónak.
    Utalás – a megrendelés végösszegét legkésőbb a termékek kézhezvétele előtt 2 nappal elutalja a bankszámlánkra.
    Fontos! – Személyes átvétel esetén kizárólag előre utalással tudja rendezni a megrendelés összegét!

  • Mikor érkezik a megrendelt termék?

    A kézbesítés időpontja minden esetben termékfüggő. Számtalan terméket tartunk ugyanis raktáron, de akadnak olyanok is, amelyeket egyenesen a gyártónál kell megrendelnünk Önnek. Ebben az esetben több hetet is igénybe vehet a folyamat. Ha azt látja a terméknél:

    Készleten - akkor biztos lehet benne, hogy 10 napon belül leszállítjuk Önnek.
    Érdeklődjön - az adott terméklapon látja a várható szállítást.
    Fontos azonban, hogy mindkét esetben a kollégáink keresni fogják Önt a megrendelés kézbesítése előtt két nappal, váratlanul ugyanis sosem érkezünk. A legfőbb érdekünk, hogy elégedett legyen!

  • Mikor és hogyan vehetem át a megrendelésemet?

    A kollégák minden esetben telefonon egyeztetnek Önnel egy időpontot az érkezés napját illetően. Az Önök által egyeztetett napon a sofőr telefonon értesíti Önt a megrendelése szállításáról. Minden esetben kérjük, ellenőrizze a termék épségét, mielőtt átvenné. Ha ez megtörtént, akkor írja alá a szállítólevelet és a termék máris az Öné.

  • Mire érdemes figyelni?

    A megrendelés átvételekor érdemes ellenőrizni az Ön által rendelt termékek paramétereit: biztosan a megfelelő színt, méretet kapta-e? Emellett győződjön meg arról, hogy a termék épségben érkezett-e. Amennyiben problémát észlel, kérjük, ne írja alá a szállítólevelet, azzal ugyanis elismeri, hogy a termékeket rendeben átvette.

  • Mit jelent a 14 napos visszavásárlási garancia?

    Amennyiben nem elégedett a tőlünk rendelt bútorral, küldje vissza nekünk és mi visszafieztjük a termék teljes vételárát. Azt teljes mértékben Önre bízzuk, hogy személyesen hozza vissza a raktárunkba, avagy szállító partner szolgáltatását veszi ehhez igénybe. Kérjük, azonban, mindkét esetben vegye fel velünk a kapcsolatot ez ügyben. Amennyiben szüksége van segítségre a visszaszállítást illetően, keresse bátran ügyfélszolgálatunkat, ahol a kollégák készségesen állnak rendelkezésére. Mindkét esetben fontos azonban, hogy a termék eredeti állapotban, gondosan becsomagolva érkezzen meg hozzánk.

  • Mi a különbség a 14 napos visszavásárlási garancia és a reklamáció között?

    A legfontosabb különbség, hogy a 14 napos visszavásárlási garancia esetében a vételárat teljes mértékben megtérítjük mindenfajta indok nélkül. A reklamáció esetében azonban fontos, hogy kitöltse a reklamációs formanyomtaványunkat, fotókat mellékeljen hozzá, aszakértőink pontosan megállapíthassák mi a probléma, mely elemet kell cserélni stb. A reklamáció kezelésére 30 nap áll rendelkezésünkre.

  • Hogyan működik a személyes átvétel?

    A megrendelés leadásakor választhatja a személyes átvétel opcióját is. Azokat a termékeket, amelyeknél a weboldalunkon azt látja, készleten vannak, néhány napon belül áthozatjuk Önnek a központi raktárunkból és telefonon értesítjük, mikortól lehet átvenni. Azoknál a termékeknél, amelyeknél azt látja a weboldalon, Érdeklődjön, ugyanúgy afeltüntetett szállítási idő lesz a mérvadó. Bővebb tájékoztatásárt kérjkük, keresse fel ügyfélszolgálatunkat.